Vraag en antwoord

Heeft u een administratieve vraag of een technische vraag? Kijk eerst of deze hieronder wordt vermeld.

Is dat niet het geval, bel dan met onze klantenservice via 085 – 130 48 31 of stuur uw vraag naar ons via vragen@inwarmte.nl.

Wij nemen uw vraag dan zo snel mogelijk in behandeling.

Administratieve vragen

Wat zijn de tarieven?

De tarieven vindt u op de pagina tarieven.

Ik wil mijn voorschotbedrag of iets anders aanpassen. Hoe doe ik dat?

Via de klantportal kan u eenvoudig uw voorschot aanpassen. U kunt hiervoor uiteraard ook contact opnemen met onze medewerkers van de klantenservice via telefoonnummer 085 - 130 48 31.

Ik ben een nieuwe bewoner. Hoe kan ik mij aanmelden?

Welkom bij Warm Heren van Breda. U kunt u aanmelden via de aanmeldpagina.

Ik ga binnenkort verhuizen. Wat moet ik regelen?

U kunt een verhuizing doorgeven via de verhuispagina. Voor een snelle afhandeling vragen wij u de documenten gezamenlijk met de oude of nieuwe bewoner in te vullen bij sleuteloverdracht.

Kan ik via een automatische incasso betalen?

Warm Heren van Breda heeft het liefst dat u via een automatische incasso betaalt. Op het aanmeldformulier heeft u hier wel of niet voor gekozen. Als u deze voorkeur wilt aanpassen kan dat via onze klantportal.

Ik heb recent mijn SEPA-formulier ingestuurd, maar ik heb nog geen factuur ontvangen.

Wanneer u een factuur ontvangt, dient u als klant zelf zorg te dragen voor tijdige betaling. Op het moment van factureren was uw ondertekende SEPA-formulier hoogstwaarschijnlijk nog niet ontvangen of verwerkt. Wij verzoeken u om het voorschotbedrag van deze factuur zelf over te maken.

Wat is het privacybeleid van Warm Heren van Breda?

Ons privacybeleid vindt u hier.

Wat zijn de aansluit-, leverings- en algemene voorwaarden?

Zie hiervoor de PDF documenten op onze pagina documenten.

Kan ik bij Warm Heren van Breda ook een contract voor elektriciteit afsluiten?

Nee, helaas is dat niet mogelijk. Warm Heren van Breda voorziet alleen in duurzame warmtelevering en niet in de levering van elektriciteit.

Technische vragen

Wat moet ik doen bij een calamiteit of storing?

Bekijk hiervoor onze pagina calamiteiten en storingen.
Bij een calamiteit kunt u altijd direct telefonisch contact met ons opnemen via 085 - 130 48 31.

Zijn er nu (of binnenkort) werkzaamheden aan het systeem?

Bij gepland onderhoud of updates over storingen plaatsen wij een nieuwsbericht op de pagina voor calamiteiten en storingen.

Hoe kan ik mijn warmtemeter uitlezen?

Download hiervoor het document 'Handleiding warmtemeter' op de pagina documenten.

Calamiteiten en storingen

Zie pagina calamiteiten en storingen voor uitleg